året 2008.

ett år som ja, började i husvagnen i sälen med skidåkning å grejer. vi hann gå till slutspel i futsal som var i idrottshuset, som gick överraskade bra faktiskt :) hunnit med ett par till vänder till sälen, som varit både roliga och lite mer dryga ;P men i det hela var det kul. på sportlovet i februari så tog vi oss en resa till gran canaria med familjen och mormor å morfar :) alla, eller ja nästan alla bräde upp sig första dagen, så nå mer solning under den resan vart det inte :) så man kom hem så hade man minnas inte nå färg alls, utom lite av småblåser som ja fick när jag bräde mig :P i mars så vändes nog allt upp å ner, tog slut på ett förhållande som varade i 1½ år. men de var som sagt bara att bryta ihop och komma igen. i april så börja jag må bättre igen, en till resa till sälen vart det, träffa lite "nya" som ja umgicks en del med, det fick mig att börja må bra igen. :) Tack! under maj, vart det som vanlig en hel del fotboll, både spela och titta, :P
innan vi fick sommar lov sedan så hade vi en lite hejdå fest till emma, som åkte hem till hammarö under sommarlovet, vad man säger om den, finns inte så mycket att säga, mer en att, vissa kul stunder under kvällen å en del som inte var så kul för en del, :/ nog hade ja kul hela tiden, vad jag kommer ihåg :) på midsommar hade jag så jädra kul , var här hemma först med några vänner, sedan till Löa o sen hem å bada :) lite sömn vad jag kommer ihåg vart det ;P
Ledare på fotbollsskolan i år igen, denna gång tillsamman med Mathias & Sabina. rikigt rolig var det iaf, och några nätter i husvagn tillsammans med M & B :D bååde kul å mysigt , haha.  sen fortsatte sommaren väldigt bra, enligt mig själv iaf, vart en del stunder hemma hos M och vissa här hemma med dom (; en tripp till grebbestad hanns med, och även en resa till spanien när bröderna spelade fotbollcup. det var väl sommaren i litet drag :P hösten nu har väl inte hänt så speciellt mycket, inflyttningsfest hos linus i örebro, som var rikigt lyckad :D och en till resa till gran canaria två veckor denna gång :D ååh den var nog den bäästa resan vi gjort på länge, var så skönt att komma iväg från allt just då, i och med att jag inte var på topp då. men efter den så kändes allt bättre igen :) slutspel i futsal har vi tagit oss till 2009 och det spelar den 4 januari :)  julen i år var också den bästa på väldigt länge, jag hade kul, alla hade kul. vi dansa runt granen som om vi druckit för mycket av det goda, ;P  det var väl året lite snabbt skrivet :) hoppas att 2009 börjar väldigt bra :) vad jag vet så börjar det nya året i Lindesberg och hos maria :D

nu väntar ett nytt år med nya möjlighet framför oss :)

Lite bilder från 2008 :)

                   

liter bilder från olika tillfällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback