godkväll :)

igår var det absolut inte min dag :O på idrotten i skolan satte både min klass & B klassen och höll på att skratta ihjäl åt mig och maria, konstig? haha kanske inte, vi körde trebensstaff och skulle över en plint, men jag och maria kom inte över, så efter ett par minuter stod vi på huvudet med rumpan uppåt, å alla skrattar åt oss ;) men vi fick plus poäng för dagens roliagaste av våra idrottslärare ;) ibland måste man ha kul oxå :P så vi bjöd på det, (säger vi) .
på fys träningen på kvällen hade ja nog ännu mera otur, vi skulle göra situps och när vi kom upp så skulle vi ta emot och kasta tbx en medicin boll på 6kg till den andra som stod upp, å gissa vad som händer ;) ja tappar den där jädra bollen när ja skulle ta emot det, så den landar rakt i ansiket på mig, å jag ligger där på golvet lite halvt borta. kan säga att jag har fruktasvärt ont i min näsa idag ;)
var hemma från skolan idag med huvudvärk (sen bollen kom i huve på mej) men nu är det bättre =) så skola blir det minsann imorgon =) och träning inne i linde och sedan möte med laget inför nästa sommar säsongen ;)

ibland har man tur, ibland inte. men nu behöver ja mer tur. tack!

gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback