yes, jag klara =)

dålig uppdatering här nu :) men är inte så att jag varken har orkat eller har setat vid datorn så speciellt mycket senaste tiden. haft fullt upp med att kollat fotboll, varit sjuk och tränat :P men nu kommer det ett inlägg iaf.. hade naturkunskaps prov igår i kemi, gissa vad? jag gick först utav alla (igen) inte så ovanligt :P kändes skit, hade inte pluggat på eller nå, eftersom att i tisdags jobbade jag, sen när ja kom hem mådde ja fruktansvärt dåligt. men idag fick vi reda på hur det gick, och jag klarade det :) tur det. hade inte orkat med nå omprov :D
är så trött och seg nu den senaste tiden, vet inte vad det kan bero på. känns som att det är något som fattas, som jag inte rikigt kan sätta fingret på. måste komma på vad det kan vara.
snart är det träning igen inne i linde, uppe vid björkhagaskolan. eftersom vi bara har varannan onsdag inne i lindeskolan. det är DÅLIGT! ska bli kul att träna iaf :) borta match på lördag mot kumla, känns som vi ska ta dom allt :D


You are always on my mind.


ha det gott / - J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback