27 juli

det vart så, alltså att jag och josefine åkte hem från grebbestad,
det gjorde vi närmare bestämt i tisdags eftermiddag.
har varit ganska skönt måste ja säga, men har ju en syster som tjatar å gnäller.
men lite har ja minsan fått gjort iaf :) trot eller ej.

men de börja lite knackigt. vart en jädras jobbig onsdag.
vart inte på världens bästa humör direkt.
tog med mig min syster å gick ut å sprang lite.
koppla bort tankarna ett tag tänkte jag, men om de funka vet jag inte rikigt.
i torsdag fick vi besök av Mathias & Bobby iaf, massor med bad i poolen vart det.
och en väldigt sen kväll å lite mys :D i fredags vart de bad i poolen i princip hela dagen. :D
senare på kvällen såg bobby att vi hade pingisbord nere i brödernas rum, så det vart lite pingis :D
nog var ja bra allt :) och lite pizza till mat, nån som är förvånad? ;) och ännu en väldigt sen natt,
och varmt på rummet så knappt så de gick att sova :O måste skaffa en fläkt eller nått.
igår lördag, gick vi upp runt en halv ett då börja Jag & mathias att städa lite här nere , sen ja åkte å köpte glass till oss alla :)
sen vart de lite pingis igen tills det var dags för mathias & bobby att gå till tåget för att åka hem,
runt en 17.00 kom resten av familjen hem från grebbestad.

idag ska ja väl åka med upp till kopperberg och kolla när min syter spela match,
jag får inte vara med än för den jäkla ryggen, men imrn blir de nog iaf träning :D ruggit kul :D

jaag tycker om diig..

ha en bra dag i solen :)      -  J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback