en trött johanna!

helgen har bestått av fotboll, både lördag & söndag. matchen i lördags vart väl inte rikigt som vi tänkt oss. små planer är inget för oss, men efter en stund spelade vi upp oss iaf, med lite mer flyt hade vi kunnat fått in både en och annan boll i målet. men det ville sig inte. igår spelade jag match med gsbk, (deras första match + lite träningar) trodde vi skulle åka till frövi och få stor stryk, men icke sa nicke. 2-1 till oss efter två halvlekar, som de är i fotboll. men dom ville spela en till. så dom vann allt som allt med 3-2 vi vart lite trötta i slutet. men ett mål + ett gultkort hade jag med mig hem efter matchen :) skolan idag , spanska, naturkunskap & människor i behov av stöd (fast där planerade vi inför gyo-dagen nästa måndag) Elin vart med ett tag hem oxåå idag :D kul.. imrn blir de träning igen. så jädrans kul att träna, bara köra slut på sig :D haha. har redan krypit ner i sängen, eftersom jag är väldigt trött. :)

det är något speciellt med dig.


hörsdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback