fredag

jippiii, vi har fått reda på var vi ska göra när 9orna har gyo-dag! jag och mina kära små vänner ska prata om en inriktig på BF som ingen av oss gillar :O haha, ska vi stå och ljuga å säga att de är jätte bra, eller blir det sanningen som kommer fram, om att de verkligen är skit än sålänge för oss iaf. det visar väl sig vad det blir för något :P haha. lunchen idag åt vi på milano jag, elin & joanna :) gott vare.. fick tillbaka inlämnings upggiften "hur kommunicerar jag" idag, fick VG på den :) roligt. för det tog sig sin lilla tid med den, lång oxå. 3data skrivna a-4 papper. så mycket har jag nog aldrig skrivit på nått? annars blir det en riktig latis dag ikväll. nyss käkat. ska väl traska ner å kika om de är något bra på tv?. imorgon är det match igen mot HOIF, borta dessutom, långt att åka... men vi vinner :)

Bara av att höra ditt namn så blir jag glad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback