inget varm vatten.

seg dag i skolan idag (igen) naturkunskapen hade vi inte så länge, så från 9.15 fick vi sitta å vänta på nästa lektion som var 11.55, jädrigt segt var det. redovisningen idag gick kanon för min del. eller inte. tog minder än en halv minut sen var ja klar. visste inte nå vad ja skulle säga vad vi hade kommit fram på genom arbetet. hoppas arbetet räcker till ett G iaf.
varit vid farmor å farfar å ätit å duchat nu ikväll, eftersom vi inte har varm vatten och inte heller någon värme i huset just nu. vi håller på att byta till bergvärme, men dom är inte rikigt klara med allt. så fick duscha vid farmor å farfar ikväll :P haha. ligger i sängen med långkalsonger å tjocktröja nu under mitt sköna duntäcke plus att ja har datorn i knät, men frys det gör jag.. hoppas värmen kommer imrn, men de var tydligen inte rikigt säkert sa pappa. fan om den inte gör det.

träningsverk som bara den har ja efter fys träningen igår oxå. men de hade ja nog förväntat mig. :P ja är en klenis ;)
magen gör ont, benen gör ont, ja i princip hela kroppen gör ont ;) men får träna bort det imrn när de är träning igen inne i Linde :) jag tycker om att träna nuu igen, gjorde inte det när ja hade så ont i ryggen. har ju haft det i stort sätt hela den gångna säsongen. men nu känns de bättre :D

hörsdå hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback