onödig dag.

verkligen roligt dag kan man ju påstå. studiebesök i örebro. vilket sög, men var väl inte så oväntat? lär dig planera hur alla ska komma hem och så i fortsättningen, det här var ju inte direkt första gången. sur blir man. och sur vart våran kära lärare när vi var tvungna att gå ifrån studiebesöken innan alla andra, men tåget hem gick ju 11.45. och det tog ändå ungefär 40min att gå ifrån gustavsvik (fast vi var längre bort ändå) till station och tåget. så 11 gick vi. stressade vart vi också när vi såg tåget rulla in och vi hade bara gått förbi konserthuset. aja, nog prat. somna iaf när jag kom hem, var ruggit skönt :) nu sitter jag här och väntar på mat och sedan dra ner å träna, med gsbk denna gång :P ett tag sedan ja var med dom å träna :) ska bli kul hoppas jag :D

Att se dig, gör mig väldigt glad.        =D

Hörsdåå.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback