fredag.

just kommit hem från en dag i skolan.. varit på studiebesök vid brandstation idag, han som visa oss runt å så vart lite generad :P han tog fram en sån här som dom gör skum med, å sa att de är sånna dom brukar ha på skumpartyn, och då fråga genast jag å elin om han inte kunde ha ett skumparty för oss, svaret vi fick var - det kan jag inte lov. och sedan vart han knallröd i ansiktet. ;) lite kul var det faktiskt.
jag är sugen på att spela fotboll måste jag säga, tråkigt nu när det inte är några träningar, man som var fullt upptagen med att träna i stort sätt varje dag för bara någon vecka sedan, sen helt plötsligt är det nästan ingenting.. tråkigt. men efter vi kommer hem från GranCanaria så sätter träningarna igång igen :) ser ja redan framemot! ja är väl nästan den ända som älskar att spela innefotboll, det är nå fruktast värt kul :)

helgen är inte som vanligt denna helg, bara ledig på söndag :O eftersom vi måste vara i skolan imrn ( på en lördag ) enbart för att det är öppethus för alla som vill komma dit och titta hur lindeskolan är. men varför just på en lördag? det kunde väl vara på en kväll under veckan ist? jag menar, hur många vill egentligen gå upp tidigt på en lördag för att åka till en skola och titta hur det är där? mhh, jag tror nog inte att det är så många iaf, men det visar väl sig det också imorgon..

ska se när min mamma kommer hem ifall vi kanske ska ut och övningsköra lite :) måste ju komma igång med det på rikigt nu, så ja klarar av att ta körkortet när jag fyller 18, som är i april, den 18 förövrigt ;P 

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback