Studiebesök.

vart en lugn dag idag, skönt det :) var till USÖ på studiebesök på audiologen. fick testa hörseln å prova olika hörapparater och lyssna när två stycken stod o prata om olika hörselskador. vill lova att det här var mycket bättre än att sitta inne på lektion och höra birgittas röst faktist :P bussen gick från örebro 11.15 :) då bärde det av hemmåt.. eftersom jag inte hade några mer lektioner :) rikigt skönt! väl hemma somna jag ett tag, och har nyss spelar gitarr hero med min syster, såklart vann jag stortsätt alla gåner ;) jag är typ bra.. ska åka och hälsa på mormor å morfar om en stund oxå, sen blire väl hem å sova :)

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Josse

Pööh, kul dedär du.

Eftersom ja vann stort över dig på EXPERT så betyder det att ja är bättre än dig, så kan de va :)

2008-10-09 @ 21:11:34
URL: http://josseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback