Helgen


varit en bra helg tkr ja nog. :) fredags kvällen tillbringa jag å mina kära vänner å många fler hemma hoos linus, som hade inflyttningsfest :) rikigt kul var det =) synd bara att ja fick såå jädra hon i huvudet å vart ledsen så ja drog hem :/ men det kommer fler gånger ska ni se :D vakna hemma i lördags i vedevåg hos mormor å morfar =) ganska sliten men de kändes rätt okej ändå :D dom skjusa hem mej vid halv tolv, gick å la mej igen när ja kom hem, när mamma å pappa kom hem så vart ja å syster med in till örebro och marieberg en sväng vart att inhandla sig ett par nike skor å ett par jeans :D nöjd :) kvällen vart det att gå å lägga sig tidigt, hade match idag kl 13 mot ÖSK i stråssa, jag skulle stå i mål :) vilket gick faktiskit ganska bra även om det vart förlust med 4-0. men ja är nöjd med min insats iaf :P fick lite beröm oxå, det skadade inte :D

annarsdå? känner mej ganska nere fört tillfälle, ingenting känns bra :/ ont i magen som ja haft i en vecka nu, sen är det massa annat grojs oxå, jag orkar inte tänka på allt nu.. men det är väl som det är, känslor är ju ändå känslor, inget man kan bestämma själv tråkigt nog.. får hoppas det blir som ja vill ha det, men chansen är ganska liten. nästintill omöjligt.


jag saknar dig. vill bara kunna ligga vid din sida, klia dig i håret och pussa dig på kinden. sova bredvid dig, kunna få hålla om dig & hålla dig i handen.. jag hatar att ligga för mig själv och bara tänka, aldrig kunna sova! vill bara träffa dig igen. ingen saknar dig så mycket som ja saknar dig. <3



hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback