om du visste.

jag blir tokvarm i hela kroppen när ja ser dig, dom känslorna och minnen ja har kvar från det som var är stora.
tänk om det hade kunnat vara så nu idag också, vad lyckling jag skulle vara då. men nu är det inte så. men jag vill hoppas, även om det kanske inte är någon idé att göra det, men att ge upp de här vill ja iaf inte, iaf inte än. men kommer väl inse till slut att det är lika bra, glömma det som var. kommer iaf bli varm i hela kroppen när ja se dig, och de tror ja du vet om, eller du har nog diina aningar. du sa att du också tyckte om det som var, men varför är det inte så nu för då. kommer i vilket fall inte att glömma dom dagarna. inte minst när vi kollade på EM-finalen tsm. då mådde jag rikigt bra å hade inte varit så glad på väldigt länge, och de var du som gjorde mig så glad. det tror ja också att du såg på mig.

Jag saknar dig , det gör jag faktiskt </3



dags att kila för att inte missa bussen till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback