Onsdag

sjuk sjuk sjuk, trodde som sagt att de var på väg att bli bättre i måndags, men icke. igår bådde jag inte alls bra, vart hemma från skolan, sov hela dagen. idag är jag också hemma, mår visserligen bättre idag :) nu kanske de är dags att jag håller på att bli frisk? :) får hoppas det iaf.. har egentligen inte så mkt att skriva :P tomt just nu liksom. aja, :) på fredag är det marken i Linde, så blir väl en sväng på den, vad händer på kvällen? :O får hoppas ja är frisk tills på lördag iaf, vill så gärna vara med på sista matchen med hytta ett plus att de är hemma match oxå :) jag ska bara bli frisk till den. nu ska jag nog snart ta mej upp å in i duschen, ska bli skönt att ta sig en varm dusch :D

det är dagar man vill tbx till, men nu är det bara minnen av dom.
finns så mycket som man vill ha sagt.



ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback