sjuker.

känns som att ingenting är bra för tillfälle. sjuk å känsor hit å dit. jobbigt äre.
skolan idag var seg som bara den. orkar ingenting eftersom ja inte mår nå bra. tänker bara på massa annat.
är det så här det ska vara? nog kändes allt bättre för bara nån månad sen. men det har ju sina förklaringar faktiskit.
det är sjukt att ja kan känna så här egentligen, men när ja ser den människan blir ja tokvarm i hela kroppen. gick genom omklädningsrummet vid plan uppe i stråsså idag, och så säger jag inte ens hej, inte den heller ioförsig? lite smått sur blir man ju. ja menar, att säga hej ska väl ändå inte vara så svårt? men de är det tydligen för vissa inklusive mig själv. men får hoppas på att det kommer bättre tid inom en snar framtid =) skulle iaf absolut inte skada mig det minsta.
men de jag tänker på oftast nu faktiskit är på allt det som hände i sommars, och jag tyckte det var helt jädra underbart. men de är ju som sagt inte alltid allt går som på räls. synd är det.
nu ska ja samla mina krafter igen, som så många gånger förr..


nu ska sjuka johanna sova.

HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback