äntligen lov

nu är det nog dags att lata sig i en vecka, äntligen lov!
känns lite smått irriterade att veta att vi kunde ha åkt till gran canaria imorgon. biljetterna var bokade och allt, men sen att min ena bror inte ville med så vart allt avbokat! jag tror minsann att fröken här är lite smått irriterad över det! kan man vara annat? men på onsdag blir det i vilket fall att  ta sig till gymnasiefesten med mina kära vänner :) kan bli skoj det oxå va?

nu har jag nyss ätit pizza med familjen. gott, måste nog säga att pizzeria kungen ( i storå ) har himla god kebabtallrik :P


ha en bra kväll =)

Kommentarer
Postat av: Josse

gymnasiefest även om vi ska till sälen?

2009-02-13 @ 20:02:55
URL: http://josseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback