dag i örebro

vakna tidigt imorse, :) kan fanimig inte sova på morgonen.. helt sjut, eftersom jag ändå kom hem vi 3 inatt. efter en kväll i örebro hos linus, som jag tyckte var rikigt kul, var dessutom kul att träffa han "nya" vänner, dom var rikigt trevliga å snälla :D

idag var jag in till örebro med mamma, syster & bror, vi skulle hämta ut min mobil dom varit på lagning ett antal veckor, det hela sluta med att jag fick välja en helt ny mobil för 3000 kr :) så nu sitter man här med en ny mobil, dock har jag ingen dator än, eftersom den kracha i torsdags :/ onoff var stängt när vi kom dit idag, så det var ingen idag, men antagligen beställer jag hem den från internet ist :) behöver en illa kvickt, pappas är konstig, och får inte ladda ner msn på den heller.. men det löser sig, hoppas jag. hehe.

imorgon blir det upp tidigt och åka iväg till grängesberg å spela fotbollscup med gsbk :) roligrolig.

ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback