escuela

nu sitter jag i skolan, har haft spanska.. men vi fick sluta =D hur skönt som helst.
sitter här nu och väntar på mina vänner som har olycksfallsvård på deras ind.val.
joanna den rackarn är sjuker så nog fick jag sitta där själv inne på spanskan. inte det roligaste. tro mig.
men lite fick jag gjort. och glosor skrev våran lärare upp till oss. jag som inte tycker om att plugga alls :O
en timme, ska jag iaf vänta på att dom andra slutar, jiippii ! :D då blir lunch, men vart vet jag inte, om det blir skolan eller kanske 37an :O vem vet, :P sen ser vi framemot en rikigt rolig lekion (människor ibehov av stöd) kan ju alltid förska intala oss att den är rolig, det hade kanske varit kul om vi haft en annan lärare :D
slutar tidigt idag, eller ja 13.20 :) då blir det hem och lägga sig i sängen och sova ett tag skulle jag tro, för ikväll blir det nog träning iaf (: en heel vecka sen jag tränade sist. fast bara massa löpning och fys idag, hur kul är det att vara ute och springa egentligen? :D


Hejhej (:



Kommentarer
Postat av: Karin

Gärna...maila bilder & inlogg/lösen text osv osv...

Och adda min blogg på bloglovin...

2009-02-02 @ 12:16:16
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Josse

människor i behov av stöd är kul juh ;). naaat.

2009-02-02 @ 14:09:41
URL: http://josseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback