gjort sitt.

hallådär (:

bakat massa sockerkaksmuffins idag  med joanna, elin, syster & therese som vi ska ta med till skolan imorron :P
får vi se hur dom blir. haha. alltså har vi varit hemma idag oxå, men det är ju ingen bra dag idag inte, :) haha, min dator verkar ha gjort sitt nu, nu funkar den inte alls. så nu håller jag på att kika efter en ny att köpa hem! snart är det träning också, vi ska vara i badhuset och simman å ha vattengympa och massa sånt :P men det bra med den här dagen är att jag just fått ett sms om att min mobil äntligen är klar från lagningen :) mamma läste på internet att hon trodde dom hade skickat med en ny till mig, om de är så, så hoppas jag att den håller bättre :D haha. dags att kila.

förresten, imorgon är det dags att ta sig till linus igen :) som vi saknat den pojken!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback