Lördag

vart inget skrivade igår, varken orkade eller satt nå vidare länge vid datorn.
jobba hos pappa igår eftersom vi inte hade några lektioner, så lite pengar tjänade man iaf =D
efter det tog vi oss en sväng med mamma till örebro, för att lämna i min mobil på lagning,
fick med mig två par skor, två tröjor och ett skärp med mig hem :P

la mig tidigt igår eftersom vi hade träning imrse kl 9, :)
sen tog, jag, martin, mamma & pappa oss in till örebro och hallen i lillån för pappa skulle titta när 94orna spelade cup,
hytta kom 2 :D så det var bra, satt å jävlades lite med emeliie oxåå :) hehe,

nu sitter jag här å har så har lagom tråkigt :P eller rikigt tråkigt!

hoppas ni har en bra kväll :)

Måste bara säga grattis till min kära vän Elin som fyller 18 idag :D GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback