måndag

som vanligt så är ju måndagar så där himla lång tråkiga.
man vill absolut bara ligga kvar i sängen och sova när klockan ringer.
inte hänt så mycket idag, somna när jag kom hem från skolan (: hur skönt som helst
vart ingen träning för min del, har känt mig tjock i halsen hela dagen.
min mobil behöver åka in på lagning.. igen.. blivit samma fel som förra gången, det slutar helt plötsligt att inte skriva sms. jag som hämtat ut den för bara en och en halv vecka sen, för den varit inne på lagning!
nu har jag tagit min gamla telefon, men dock har jag ingen mottagning här hemma med den.. behöver en 3g tele för att ha mottagning här med telenor. rikigt dåligt tycker jag..

nu ska jag sovaa (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback