ny vecka, nya tag

och jag hatar måndagar! att höra klockan ringa och veta att man måste upp. jag skulle gärna slippa det..
imorse gick jag upp tidigare än vanligt eftersom fotbollgymnasiet drog igång igen, och att träna på morgonen är inte rikigt något för mig, bollarna flyger över allt. dom flesta kom upp på läktaren idag ;P bra gjort johanna! annars har dagen rulat på med spanska & människor i behov av stöd. åh vad man har att säga om det sista lektionen så är det de gamla vanliga! ena stunden skrattar hon med och tycker det är skit kul och sekunden efter står hon och skäller ut oss om vad vi just sagt! förstår inte rikigt hur hon är med iaf.

förövrigt är allt inge bra. tappat hoppet om mycket. vilja att ens försöka har nästan försvunnit.
man försöker hålla det uppe, men nu går det inge bra!
det är sånna stunder man gärna skulle vilja ha någon vid sin sida och kunna krypa upp i knät!
men nu har jag ju inte rikigt så.! och det får jag väl stå ut med ett tag till..

om två timmar har vi träning =) ska bli skoj, om jag ens får på mej skon :O
sprang in i garderoben imrse så nu är den tån svullen som bara den och gör rikigt ont!


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback