ovanligt tyst

hallåhallå (:

sitter ensam hemma, ganska skönt faktiskit :) lungt å tyst är det dock :P
nyss städad inne i badrummet och lite i köket, eftersom mamma sa att jag skulle göra de om jag skulle vara hemma :P
imorgon kväll blire att umgås med mina kära vänner och ta oss in till gymnasiefesten :) hoppas på att de blir kul?.
får se vad jag ska sysselsätta mig med resten utav dagen. ska väl ta och steka mej en hamburgare snart också, finns inte så mycket i kylskåpet, det mesta tog dom med sig till sälen, men är ju bara idag å imrn jag behöver äta, på torsdag ska jag vara inne på sjukhuset uppe vid mormorsjobb för att sen åka med dom till sälen :)

nej dags att äta.

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Nej då, men ska man ha lite avancerade så ^^ haha jag gör väldigt lätta :P

2009-02-17 @ 14:44:14
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback