Sälen

då sitter man i sälen, kom hit igår kväll :) maten stod på bordet när vi kom, och det var himla skönt att slippa göra mat, :) fast så mkt vart det ju kanske inte när jag var själv hemma i några dagar, men ändå, man måste fixa allt själv :)  tacos fick vi igår iaf :D tack! somna tidigt igår, var hur trött som helst. skönt att det är likadana sängar här som jag har hemma. gjorde det lättare att somna, tror jag!

idag har vi varit ute och åkt längdskidor i lite drygt 13 km, men vi tog det lugnt! :) annars har vi väl inte gjort så mkt mer än att äta, och jag slapp göra mat! idag var det mormor som gjorde den. porterstek vart det. hur gott som helst :) snart är det dags att krypa ner i sängen, för imorgon blir det till att åka snowboard :D hur kul som helst, om vänder är bra vill säga, :) vi hoppas på det iaf.

föresten är det en himla mysig stuga vi bort i :)

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback