sitter i min ensamhet

vart upphämtade av therese imrse efter som vi skulle på ett studiebesök och göra en intervju. och jaa, det gick väl bra. men dom hade typ glömt bort att vi skulle komma, så dit vi skulle egentligen hade inte tid, så dom skickade upp oss till en annan grupp =)  väl klara så åkte vi till skolan + att nu har vi iaf utnyttjat rondellarna som finns i lindesberg. vet inte varför josse & therese fick för sig att åka massa varv i dom, jag satt mest och skämdes så jag la mej ner å drog över jackan över huvud. inte så konstig kanske? kom hem halv3, satte mig i soffan och halv sov, sen var det bara att åka iväg och träna i två timmar, löpning+fys. imrn så kommer jag nog ha träningsvärk i benen, en sak som är klar!

lediga imrn, inga lektion :) skön, men ska tydligen och jobba hos pappa.. sortera pappar! himla skoj, eller inte.

nu ska jag fortsätt titta på tv, ( sitter dock helt själv i köket och tittar ) medans dom andra sitter i tvrummet och tittar på nå helt annat än mej :P


heej/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback