söndag

hejsan hoppsan!

jag ogillar verkligen söndagar, det innebär att det är en ny vecka imrn, men skönt nog är det lov :)
så den här söndag är inte lika illa som om det skulle vara skola imrn, antagligen hade man legat å sovit nu isf.. kan ju kanske vara skönt det oxå. helgen har gått hyffsat fort, igår hade vi främande av kusinerna från vedevåg, ja inte sofie då. hon var ute på folkan å parta :P rackan.. idag har vi varit en sväng å hälsat på magnus, mickaela & liam :) sen en sväng ner till farmor å farfar å fått fika och nu ikväll tog jag, josse & mamma oss en sväng till vedevåg å mormor å morfar medan bröderna tränade :P nu sitter vi här å tittar på beck! börjar bli trött, så snart hamnar jag nog i sängen :)


Pussss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Japp det har jag, i brist på annat :P haha hade tråkigt ^^

2009-02-16 @ 14:11:50
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback