2009 började bra.

hade en toppen nyårs kväll inne i linde tsm med maria & syster :)
laga mat, sjöng singstar å bara umgick å drack gott :D
senare framåt kvällen fick vi besök av adam, daniel, jonas & momme. tror ja det var :)
kul kväll iaf :) och det vart en bra start på 2009, :D men lite sömna, men jag menar, vad gör det :)
träffa kul folk lite på stan också :) men ibland blir det inte som man har sagt :P attans det ;)

ett nytt år med nya möjligheter ? :D det hoppas vi på iaf.
ett år där vi hoppas att vi tar oss upp till div 2? :D ta revach från förra säsongen där vi missa att gå upp med ett mål.
vi kom på att till nyårlöftet att det kunde vara att vi förhoppningsvis skulle skaffa oss varsina duktiga pojkar ;) men nu väntar först ett dm slutspel i futsal som spelas på söndag i mellringehallen :) så nu ska vi ladda in för det, och se till att vi ska vinna det och gå vidare till nästa? :D det tycker jag låter som en himla bra idé iaf.. :D för det här året kommer det bli massor med fotboll, som vanligt med andra ord :) men för mig gör det igenting! :D

nu blir det mariokart med syrran :D

ha det gött :) - mitt år har iaf börjat bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback