en dag i sängen

Glömde mina skor efter idrotten i skolan igår :O mamma fick åka till idrottshallen imrse (eftersom jag har varit hemma) och kolla om dom stod kvar, och visst gjorde dom det =)


ujj ujj, så dåligt jag har mått, började igår kväll. och en blund natten tills idag sov jag inte nå. magsjuka är inte kul. inte det minsta. så denna dag har tillbringats i sängen, och försökt sovit. de har gått hyffast emellan åt iaf.  fått i mig lite att äta idag iaf :) nu ska jag väl försöka sova igen, fasten det blir ingen skola imrn heller.

godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Josse

Du ska vara glad att du har sån snäll syster som hämtar skorna åt dig...

2009-01-28 @ 23:12:47
URL: http://josseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback