Februari!

åh vad tiden går fort nu för tiden :O nu är det redan februari! och om två veckor har vi lov, :) hur skönt som helst, hoppas att det blir gran canaria på lovet, skulle vara hur skönt som helst med lite värme nu. vintern är så fruktans värt tråkigt. =)
bara att hoppas tiden går lite fort i 75 dagar till :) då är det 18 april och jag fyller äntligen 18 :P kan säga att det är efterlängtat :)



alla satt och frös ikväll efter en dag i grängesberg, så jag, mamma, pappa & mathias åkte till mats & maud och bada i deras jacuzzi :) eller ja, mathias bada inte. han gick över till magnus å mickaela å spela fifa, oväntat (?) nu är jag hemma igen å är varm, dröjer inte allt för länge innan jag tar mig upp till sängen å gosar ner mig under täcket och somnar :) hur skönt som helst..


Godnatt, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback