ge aldrig upp.

eeyy, jag vet en tjej som var väldigt duktig idag, hon heter johanna och har städat sitt rum, som för övrigt inte händer ofta, men när jag insåg att jag måste kliva över massa grejor för att komma fram till sängen så insåg även jag att det kanske var dags att städa :P så nu är det gjort, och jag ska försöka hålla rent ett tag framöver :) men hur det går det får vi se, borde vara värt ett försök iaf.

det är någon som inte stämmer just nu, jag har tappat suget på totalt allt. någon rikigt förklaring till det vet jag inte om jag har, men det är väl så. ibland förstår man ingenting. jag vet inte ens själv vad jag vill med allt. jag som senast för ett par veckor sedan visste precis. men nu, nej det är nått som jag inte kan sätta finger på för tillfället.
klarar inte av att göra det jag brukar, jo jag klarar av det. men allt blir bara halvdant. då kommer man på massa negativa tankar eftersom man vet att man borde klara det så mycket bättre. tänk att slå en vanligt enkel 5m passning i en match eller tränng, spelar ingen roll, helt plötsligt klara man inte av att slå fram den dit man hade tänkt, utan den kommer flera flera meter åt sidan/fel håll. men det gäller väl att aldrig ge upp, utan att alltid försöka. :)  Nej, nu ska fröken johanna ta och komma på bättre tankar =)

pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback