helgen över.

dags för skola imrn igen då. blir galen bara jag tänker på det. spanska hela förmiddan imrn, jag fattar absolut ingenting av det :O ibörjan var det både kul å ganska lätt, men nu. är allt som vanligt när jag inte fattar nåå :)

helgen då..   igår var ju ingen träning så då passade man på att sova bort hela för middagen, sedan tog vi en sväng till mormor åh morfar i vedevåg och var där hela kvällen, satt och prata åh åt massa glass och gott :)
idag, kusinerna från vedevåg kom hit vi en elva, så vart massa tvspelade med dom, beställdes pizza från kungen, som förövrigt har bland den godaste kebaben jag ätit, :P vid en fyra när dom åkte hem så fick jag med mig mamma, josse & martin in till marieberg en sväng för att lämna in min mobil på lagning.. fick med mig en tröja & ett skärp hem ;P ganska bra gjort eftersom jag åkte dit utan pengar ;P men syster min var skyldig mig lite å sen hade vi presentkort :P haha.
åh nu är det dags för mig att sova =)

på tal om ingenting så ska vi om två veckor? den 19 januari. börja försäsongsträningen på allvar, det vill säga.. träning, mån,ons,tors&lördag med IFK :) sen blir det träningar som vanligt med gsbk på tisdagar ;P så har blir det att köra hårt :)

godnatt. pusss.


Kommentarer
Postat av: Josse

2009-01-11 @ 22:26:14
URL: http://josseeriksson.blogg.se/
Postat av: Josse

då är allt som vanligt, att de är storasyster som får betala allt ;)

2009-01-11 @ 22:26:48
URL: http://josseeriksson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha kuul! du är fortfarande skyldig mej pengar ;)

2009-01-11 @ 22:36:33
Postat av: Johanna

Haha kuul! du är fortfarande skyldig mej pengar ;)

2009-01-11 @ 22:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback