måndag

jahapp, skolan var jag i till typ klockan nio palla inte indivíduella valen, lären kom typ inte så jag drog hem och sov (:
syrran kom hem å väckte mig vid tolv, då hade hon, elin & therese och dragit hem. :)
tydligen ingen som pallar med människor i behov av stöd kursen? men de är inte så konstig att vi inte pallar den.
annars har jag bara sovit massor idag. spelat lite buzz med familjen och nu sitter jag i sängen.
imorgon tänkte jag ta ut min lediga dag, så då passar jag på att sova och sedan träning med hytta på kvällen =) onsdag har vi sovmorgon oxåå, och så ska jag sluta strax innan två , för klockan två ska jag klippa mig minsan :) behövligt!

jag vill så mycket mer!

pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback