morgontrött

jag är så trött så ja vet snart inte vart jag tar vägen.
kunde minsann inte somna igår, även om jag var hur trött som helst :O knepigt de där.
humöret är absolut inte på topp, och de är inte roligt alls. låt dagen erbjuda något positivt! TACK! :D
snart blir är det väl dags att ta sig till skolan med buss? pappa har inte gått upp så verkar inte som han ska iväg till jobbet just nu? attans, jag hatar att åka buss, jag gör det inte frivilligt.. träning är det ikväll oxå får hoppas det blir roligt iaf :) för just nu är jag fruktasvärt less på precis allt. ibland går det utöver personer som inte har alls med det att göra, så får det inte bli! bättring på det va!

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback