onsdag

himlas vad skönt det var med sovmorgon imrse :) kom till skolan strax innan tio när samhällskunskapen började, där vi enbart satt och diskutera och prata :) på komunikationen satt vi oxå och diskutera olika frågor =D så idag har vi verkligen fått pratat av oss, vilket vi gör annars ändå oxå! tittat på film har vi också gjort på svenskan. :) kom hem och åt mat och sov ett tag innan det åter var dags för att åka in till linde och träna :) först var vi ute och sprang från hallen till statiol och tillbaka, kom in å gjorde lite övningar, nicka,volly. och lite sånt dära :) i slutet spelade vi , men idag var det verkligen inte min dag, mina ben vill inte åt håll som mig, utan dom ville mest stå stilla. sån träningsverk jag har i mina ben idag är helt sjuk. var himla länge sen jag hade sån. imrn antar ja att jag får pina mig upp ur sängen om jag ska kunna ta mig upp alls :O haha ! förövrigt så har vi träning imorgon och på lördag oxå, Bit ihop nu förken eriksson!

nu är det dags att börja tänka framåt, och glömma allt som varit!

heejj.


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Jag är sååå jävla trött.. Haha

2009-01-21 @ 21:19:23
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback