Söndag!

jahaa, ännu en helg är över. kanske inte gjort så speciellt mycket. men att göra nått har jag ingen ork till.
helt slut har jag varit i flera dagar, sjukt! träningen igår morse gick ju verkligen sådär jätte bra. eller kanske inte. jag var hur trött som helst, så kom hem vid 11 från träningen och gick direkt upp i sängen och sov några timmar tills det var dags för att käka =D i fredags var vi först in till örebro en sväng och hämta min & mathias mobiler som varit på lagning! sedan direkt till vedevåg och till mormor som fyllde 61 =)
nu sitter jag själv här hemma, resten av familjen är i frövi och kikar när bröderna spelar cup. men jag var för trött för att bli med.

ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback