Färdig jobbat!


go´kväll =)

jobbat i två dar och jag är helt slut, inte van med att gå upp tidigt inte. men nu är vi färdiga, alla papper är sorterade och alla maskiner är tvättade! kanske inte låter som ett kärvade jobb, men man blir väldigt trött i huvudet av det. imorgon får jag sova ut, igen!

i söndags vart hela familjen utom pappa iväg till marieberg. martin, mamma & jag passade på att klippa oss. behövligt. men mitt vart en aning kort, men man vänjer sig och det växer ju dessutom ut och det tar inte lika lång tid att platta som innan! dom klippte ca 1dm av mitt hår och för mig är det mycket.

antar att man ska sova nu, finns inte ett dugg att göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback