Dagarna går neråt!


vart hemma idag också, men mår betydligt mycket bättre än i helgen och i början av veckan :) ett stort plus att det är studiedag imorgon då jag kan vara hemma å vila upp mig inför fredagen när det blir att ta sig till praktiken igen.
man gör verkligen ingenting om dagarna när man inte mår bra.. antingen ligger man i sängen hela dagen, eller så har man iallafall lyckas tagit sig ner till soffan å tittat på tv! blir i vilket fall ingen träning för mig idag heller, satsar på att vara tillbaka nästa vecka (Y) nästa helg är det träningmatch igen, men vilka vi skulla möta har jag däremot ingen koll på! 

btw, 38 dagar kvar till jag fyller 18 :) 


ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback