inställt

jahaaa, matchen imorgon vart inställd pga av att vi inte fick ihop lag. vad trött jag blir på att det inte kommer nå folk, jag menar förra säsongen hade vi aldrig några problem med att få lag! vad har hänt med alla nu? får hoppas att dom dyker upp snart, för om en månad är det seriepremiär ju..

var som jag sa att det var en himla lugn dag på praktilen, 7barn tror ja det var där hela dagen, men dagen gick ändå. somna en stund när jag kom hem, sedan kom linda å skulle lämna tbx bilen, så hon vart kvar här ett tag å kika film med mig & mathias. sen blir jag så trött på det här vädret, hallå! ska det inte börja bli vår snart? är nå fruktansvärt trött på all denna snö som kommer.  antar att det blir en tidig kväll idag, är nå fruktansvärt trött.

jag är helt galen i dig!

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback