Lördag

yes, en dator är ledig :)

var uppe tidigt imorse för att åka till karlskoga åh spela match, som för övrigt inte gick nå bra. har nog aldrig varit så trött som jag är inte, ändå somna jag i rätt skaplig tid, eller jag kanske inte gjorde det.. kom just hem, senare ska vi till vedevåg, och jag hoppas på att få köra dit.

igår var jag i örebro vid tandläkaren å så skulle jag träffa vååran kära kumlig elli, var ett bra tag sen senast. vi passade på att åka hem till henne i kumla en sväng innan vi åkte tillbaka till örebro och käka på pizza planet. rikigt gott.. sen var det dags för mig att åka hem igen. annars hände det inte speciellt mycket, var till gusselby och bada oså bara.. kom hem å fick besök senare :)

nu ska jag kila =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback