söndag

passar på att skriva några rader medans resten av familjen sitter och äter pizza, jag var dock inge hungrig.
igår var jag hur trött som helst, sov kvar i vedevåg i mormor&morfars soffa. slockna vid halv tio, ett tecken på att jag måste varit väldigt trött. vakna imrse och dom duka fram frukost, sen var jag trött igen. så låna mormor å morfars säng och sov  lite drygt 2 timmar till..  då ringde pappa och fråga om jag vill vara med gsbks F15/18 lag (94orna) och spela match i örebro mot lillån, men det ville jag inte. men fick sedan ett sms av emelie som tyckte att jag skulle vara med dom, så snäll som jag är så ställde jag upp till sist, vann gjorde vi oxå och mål gjorde jag. kul ändå. åkte till frövi efter jag spelat klart och skulle titta sista stunden på brödernas match men den tog precis slut när vi kom dit, så ist passa jag på att övningsköra till vedevåg igen, men sen var jag sjukt trött igen så orkade inte köra hem som var meningen. nu sitter jag här och är sjukt trött, antar att det blir en tidigt kväll idag, upp tidigt för att ta mig in till linde och träna, (fotbollsgymnasiet)

ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback