Lördag

gokväll!

hur slö får man lov att vara en lördag egentligen? men lite nytta har jag gjort iaf.. efter att sätt att josefine hade städat och rensat ur hennes graderob var jag tvungen att göra det, eller tvungen å tvungen. jag hade igen annat bättre för mig. insåg att jag hade väldigt mycket kläder jag inte anväder! varför köper man nått ibland man kanske vet att man ändå aldrig kommer att anväda? var ett par tröjor som jag la bort som fortfarande hade prislappen kvar.. stekte korv gjorde jag sen oxå till mig och mina syskon. senare framåt kvällen vart det pizza/kebab för oss. dessutom är bortet vid teven full med chips/dip/godis och dricka. just nu ser det inte allt för gott ut, (kanske ätit för mycket?) haha.
imorgon kväll kommer mamma&pappa hem igen.

I just want to be with you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback