Måndag



helgen har varit kanon :) varit med laget (IFK) i västerås, spelad två träningsmatcher och bott på hotell . dock hann jag bli sjuk, så spela bara en liten stund på första matchen mot barkarö, vart förlust och det syndes att dom spelat/tränat ute på konstgräs hela vintern, och vi har haft två träningar på grus eller snarare i lera. men det såg betyligt mycket bättre ut när vi kom ut efter halvtidsvilan. matchen igår var jag inte med på, mådde som en påse nötter. vi spelade iaf mot gideonsberg och det vart vinst med 4-1 vi såg ut som ett helt annat lag igår än matchen i lördags, :)
vi fick dessutom träffa våran kära kumling jankan :) hon spelar i gidoensberg nu för tiden, så det var himla kul att hinna träffa hon och en liten stund, :)

idag har jag varit hemma, mår fortf inte bra.. världens förkylning och ont i halsen. så har varit sängliggande hela dagen tills för ett tag sen, då orka jag iaf ta mig till duschen =) nu sitter man i soffan å kollar när bröderna spelar call of duty. inte speciellt roande att titta på! snart kommer nog mamma hem från jobbet, hoppas på att på få gott å äta :)




IFK LINDESBERG :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback