Ny vecka


körde in till skolan imrose :) gick rätt bra.. börjar gå bättre och bättre, så det känns bra.
annars har min dag varit hemsk, inget har känns bra, mått illa och tänkt allt för mycket.
men nu har jag väl kommit fram till att det är bäst att ta reda på vad som vi vill med allt.
så här som de är nu, blir jag bara och må dålig av senare, det är jag helt säker på, 
även om jag gillart nu.. men nu ska jag tammetusan samla mina krafter å ta reda på det.

tränat idag oxå, kan garanterat att jag vart blötast av alla! helt sjuk. stod i mål.
har nog aldrig frysit så mycket som jag gjorde efter och inte hjälpte det med att duscha varmt.
så nu när jag kom hem la jag mig i ett varmt bad, och det hjälpte minsann :)  så nu är jag varm igen.

godnatt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback