Örebro


varit en hel dag på marieberg idag, gjort över med massor med pengar. ibland blir det så bara.
fick med mig en väsk, leggins, tröja, jacka, kjol och säkret nå mer hem.  vart nog bra allt iaf.
var en sväng till stadium outlet också eller två gånger! jag, josse, mamma & mormor hitta alla varsin jacka där första besöket som vi kom fram till att vi skulle fundera på under dagen, när vi sedan skulle åka hemåt, så kom vi på att vi villa ha jackorna allihopa, så då åkte vi dit å köte dom, men väl där så fanns inte den mormor tittat å kvar, hon som ändå bestämt sig för att köpa den, men sen när jag gick en sväng å kolla lite så tro å fan att jag inet hitta den jackan liggandes på ett annat ställe, så därifrån kom vi med jackorna iaf.. åkte sen till vedevåg där morfar hade gjort ordning mat till oss alla, lax & potatis vart det. gott. sen vi kom hem har jag setat å läst ett kapitel som vi har prov på imorgon.

åh nu ska ja sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback