Oturens dag!

Goddag :)

åh visst är det fredag den trettonde oxå. vad passar bättre då än att få lite otur med sig? uhm, jag har skärt mig på fingrer på en bruk, svider som bara den och dessutom har min dator lagt av helt idag! kul dag. eller inte alls. just nu väntar jag på att josefine ska bli klar med maten, (hon började nyss) men hon får snabba på lite, jag är hungrig! så nu sitter jag med mina bröder framför teven med pappas dator å kollar på scrubs. vet inte rikigt vad det blir framåt kvällen. sov tidigt kanske? för inte blir jag speciellt underhållen när endast mina syskon är hemma.

igår var jag en sväng till örebro med mamma & josefine. kände att jag verkligen inte orka sitta inne längre, för det är de ända man gör när man är sjuk. dock fortfarande inte frisk :/ men en sväng till marieberg vart det iaf. fick med mej ett par sommarskor får DNA hem. fast hade beslutsånget av vilka jag skulle köpa, så valde mellan två, men dom andra köper jag säkert en annan dag.

ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback