Torsdag

hallå (:

äntligen har jag kommit åt en dator :P min funkar ju fortfarande inte.. å bröderna har inte kommit hem från skolan än så då passar jag på att låna pappas dator, som dom annars har hela dagarn, :P men har kommit fram till att jag har knappt någon tid på dagarna att sitta vid datorn. just nu har vi praktik, slutar 15.30 varje dag. då går jag hem och sover sen är det träning på kvällarna, sen kommer man han då är man så trött så man går och lägger sig.
solen skiner och har gjort det ett per dagar nu och det får den gärna fortsätta med att göra. man känner sig gladare när det är soligt och ljust ute. minder än en månad kvar nu till jag fyller nu, ser vi framemot. imorgon har jag tagit ledigt eftersom jag ska till tandläkaren inne i örebro å har inte en aning om hur lång tid det tar.

ha en fortsatt bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback