you make me happy!


helt slut är jag idag, kom hem från praktiken med en fruktansvärd huvudvärk, men mamma kom dit å hämta mig så jag skulle få övningsköra hem därifrån iaf, och det börjar gå bättre å bättre vilket är kul. igår körde jag första gången på körskolan och de gick också bra, även om jag var väldigt nervös. skulle ha varit med på hotellet idag med laget, på ifks kick off, men mamma fick hämta mig igen, för jag mådde åt skogen. kom hem å sov ett par timmar och sen å då var nästa huvudvärken borta, iaf nästan.  åkte med mamma in till linde igen och lämna av martin på han träning.
åå jag blir så glad när jag ser diig! hoppas du förstår det!

ha en fortsatt bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback