Gameday


Lediiga idag, gissa om det är skönt! städat & kikat på film har jag gjort än så länge. fick ett sms av pappa som undra om jag & josse ville spela match med hyttas f15/18 lag, och självklart ville vi det. borta mot rynnige är matchen. så snart är det väl dags att gå ner å äta något, eller så väntar vi tills mamma kommer hem om en timme. och foten håller bara jag tejpar den så. det ska nog kunna gå bra. hoppas jag iallafall. imorgon är jag ledig hela förmiddagen, ska in till örebro och tandläkaren. sen får vi se om jag följer med mina kära örebrovänner ut, men just nu ser det inte så ut, tyvärr. men som tur är kommer det blir dagar att bli med dom. tur det.

ha det bra allihopa, för det tänker iaf jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback