helg i stockholm

go´kväll :)

jag är nå grymt trött efter helgen som jag, Josse, Mamma & Mormor tillbringat i Stockholm med shopping, fika & mat. riktigt rolig har det varit och pengar har bränts. fick med mig en hel del hem. men det orkar jag inte skriva här. men ett par skor till vart det. är någon förvånad? det första Josefine sa när vi kom dit är jag lovar att Johanna inte åker härifrån utan ett par skor åh så vart det och hade inte min fot bilvit så svullen så är jag 99% säker att det hade blivit ett pa sandaler oxå. men dom får vänta. vi bodde ute på bosön där Pappa är ute på tränarkurs till imorgon så igår kväll var jag med dom å spela lite fotbollsvollyboll, och jag måste säga att jag vart chokad över hur många bollar Pappa fick över. haha.
på vägen hem idag stanna vi i hummelsta och köpa med oss lite godis. mums. men jag är inte nå sugen. och första doppet i poolen har jag hunnit med nu på eftermiddagen, rikigt skönt 31grader varmt.
nu ska jag faktiskit snart lägga mig i sägen och ta kväller, för gu vad det sliter på en å gå runt å shoppa å inte mkt har vi sovit heller. nu kvällen är efterlängad. imorgon är det dags för skola och sen match .
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback