Matchdag

Hallådär =)

nu har jag tid ett par minuter igen! men det lär vara för att för ca 1 timme sen när alla låg å sov här hemma plingar det oväntat på dörren och det är mormor & morfar som kommer för att fixa till i våran trädgård. annars är jag tammefan säker på att jag skulle sovit än! så nu håller dom på för fult där ute och jag ska snart ut å titta hur det går.

senare idag närmnare bestämt klockan 15 har gsbkdam sin första hemma match på råssvallen och självklart ska jag vara med. ups, jag är faktiskit inte så förkyld längre och halsontet har försvunnit. så hoppas jag bara har orken att spela en match. men det får jag ju hoppas.


nu ska jag kila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback