Tisdag


tiden går snabbt känner jag, och inte är det länge var till sommarlovet heller. kan inte bli bättre. har blivit dåligt uppdaterat här igen, men så är det. jag har fanimig ingen tid att sitta här, är jag inte i skolan eller sover så tränar jag eller spelar match. nog känns det som de iaf. för imrn är det match på vallen med gsbks f15/18 lag där dom frågade om jag vill stå imrn, för karin illa ville spela ute. såvisst, jag ställde upp. igen. men efter det så skjusar mamma eller pappa mig och syrran till vedevåg där vi ska sova hos mormor&morfar, vi har nämligen förskolans dag i vedevåg på torsdag. så passar på att få mig en extra lång sovmorgon. imorgon är vi på studiebesök på lindevillan hela dagen förutom att vi ska ¨på samhällskunskapen, och fredag har vi komp ledig. hur skönt låter det inte? åh nästa torsdag & fredag är vi lediga, märks att lovet snart är på ingång. ååh som jag längtar till varma sommar dagen ute vid poolen !


hejdå, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback